Πάθος από άκρη σε άκρη

Η R 18 Spirit of Passion από την Kingston Custom

«Αυτή δεν είναι απλώς μια εντυπωσιακή μοτοσικλέτα PR. Αλλά μία με ψυχή. Η έννοια του Spirit.» Με λίγες μόλις λέξεις, ο Dirk Oehlerking εξηγεί τι πρεσβεύει – αυτός και η μετατροπή της R 18. Οι μοτοσικλέτες της Kingston Custom κλέβουν πάντα την παράσταση. Φέρουν ηχηρά ονόματα όπως White Phantom ή Good Ghost. Σε κάποιους προκαλούν τρόμο, στους ενθουσιώδεις λάτρεις όμως προκαλούν ρίγη συγκίνησης. Το πάθος κυριεύει τον Dirk, κάθε φορά που σκέφτεται ή μιλά για τα έργα του. Στο «megaproject» R 18 προστέθηκε και κάτι ακόμα: η πρωτόγνωρη υπευθυνότητα. 

Σύντομη περιγραφή

Μοτοσικλέτα

Spirit of Passion

Συνεργείο τροποποίησης

Kingston Custom

Customizer

Dirk Oehlerking

Βάση

R 18

Κατασκευή/μετατροπή

2020/2020

Κατηγορία

Art of motorcycle. BMW Kingston Air Stream Roadster limited edition.

Ο εσωτερικός κόσμος πρέπει να βγει προς τα έξω

Γρήγορα γίνεται ξεκάθαρο τι εννοούσε ο Dirk αναφέροντας την υπευθυνότητα: πρώτα απ' όλα αποσυναρμολόγησε τελείως την R 18. Μόνο έτσι θα κατάφερνε να αγγίξει την ψυχή της και να νιώσει το επίτευγμα των δημιουργών της R 18. Η πρώτη του εντύπωση επιβεβαιώθηκε πολύ γρήγορα: «Μία καταπληκτική μοτοσικλέτα, απολύτως τέλεια, εδώ όλα είναι άψογα.» Με κάθε βίδα που έλυνε, ανέβαινε και η εκτίμησή του. Τι θα μπορούσαμε να πειράξουμε σε αυτήν τη μοτοσικλέτα; Η ποιότητα των υλικών και η επεξεργασία, αλλά και η αρμονική συνολική σχεδίαση εντυπωσίασαν τον Dirk. Τον σεβασμό του απέναντι στην R 18 και τους δημιουργούς της τον περιγράφει με θαυμάσιο τρόπο: Μπροστά του απλώνονται τα επιμέρους εξαρτήματα «Τόσο λίγα εξαρτήματα, τόσο πολλή μοτοσικλέτα»  

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

«

Θα πάρω τη μοτοσικλέτα μαζί στο κρεβάτι.

 »

Dirk Oehlerking

Kingston Custom

Στην αρχή, πέρασαν χιλιάδες σκέψεις από το μυαλό του Dirk. Ήξερε όμως ότι θα έρθει κάποια στιγμή που θα «… ξαναβρεί τον εαυτό του στη μοτοσικλέτα και θα αναδείξει την ψυχή και το πάθος της.» Η R 18 τον ακολουθούσε μέχρι και στα όνειρά του. Φυσικά, έκανε τα πάντα για να μην παραμείνει απλώς ένα όνειρο. Ο στόχος: γνήσια μοτοσικλέτα Kingston Custom, απολύτως χρηστική για την καθημερινότητα. Πολλές φορές ξυπνούσε μέσα στη νύχτα, έπιανε το μολύβι και σχεδίαζε κατασκευές. Σε αυτό ήρθε να προστεθεί και η ακλόνητη πίστη του στις εμπειρίες και την πορεία που είχε διανύσει μέχρι τώρα, διότι «… ένας customizer δεν γερνάει αλλά γίνεται καλύτερος.»

Κάπως έτσι, η μοτοσικλέτα απέκτησε μορφή στο κεφάλι του. Κάτι που δεν αποκλείει το ενδεχόμενο αλλαγών μέχρι το τέλος.

Εξάλλου, ο Dirk τα λέει πολύ ωραία: «Έχει αρκετή δουλειά, αλλά δεν είναι δουλειά». 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η μοτοσικλέτα με περισσότερες λεπτομέρειες

Πλαίσιο και αναρτήσεις

Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις του μπροστινού και πίσω τροχού διατηρήθηκαν. 

Βαφή

Είναι προφανές: «Πρώτα η σχεδίαση, μετά η βαφή». Στην Spirit of Passion, η βαφή τονίζει με μοναδικό τρόπο τις σχεδιαστικές γραμμές. Χωρίς φυσικά να χάνεται ο αυθεντικός της χαρακτήρας: κλασικά, μαύρο χρώμα με λευκή διπλή ρίγα - όπως το καθορίζει το αμετάβλητο ρεζερβουάρ καυσίμου.

Τιμόνι

«Το τιμόνι είναι κάτι απλό, ένας λυγισμένος σωλήνας.» Με αυτήν την πρόταση μπορεί κανείς να υποψιαστεί πόση δουλειά κρύβεται σε τούτη τη μετατροπή. 

Πίσω φτερό

Αδιαμφισβήτητο χαρακτηριστικό της Kingston Custom: το φτερό περικλείει τον πίσω τροχό κατά 310 μοίρες. Η διαμόρφωση και η βαφή ολοκληρώνουν την ομοιογένεια και την τελική εικόνα της Spirit of Passion. 

Φλας, προβολέας

Τα μικροσκοπικά φλας της δεν είναι πολύ μεγαλύτερα από το νύχι του αντίχειρα και ενσωματώνονται άψογα στις γραμμές της μοτοσικλέτας. Ο προβολέας δεν προεξέχει αλλά έχει τοποθετηθεί βαθιά μέσα στο κάλυμμα. 

Πίσω φως

Κλασικό και στρογγυλό, το μικρό πίσω φως είναι τοποθετημένο στο ιδιαίτερης αισθητικής φτερό. Αποτελεί το κομψό τελείωμα στο πίσω μέρος της Spirit of Passion. 

Δεν αγγίζουμε, αλλά βάζουμε ένα χεράκι

Ο Dirk θεωρεί ότι πολλά πράγματα στην R 18 είναι τόσο ταιριαστά και ώριμα που «… θα ήταν κρίμα να τα αγγίξουμε». Εξάλλου, ποτέ δεν τέθηκε ζήτημα να ελαχιστοποιήσουμε και να απογυμνώσουμε τη μοτοσικλέτα μέχρι τον κινητήρα Big Boxer. Η πρόκληση ήταν να ομορφύνουμε ακόμα περισσότερο αυτό το έργο τέχνης και να φέρουμε στο προσκήνιο την ψυχή του. Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε μία από τις αγαπημένες του δεκαετίες: η μάσκα ψυγείου ενός BMW Roadster από τη δεκαετία του '30 αποτέλεσε πρότυπο για το εντυπωσιακό φέρινγκ. Η χειροποίητη κατασκευή τονίζει και συμπληρώνει τις σχεδιαστικές γραμμές της R 18 και με την απόσταση των 15 cm από το έδαφος μοιάζει να έχει βγει από ένα καλούπι, μαζί με τη μοτοσικλέτα. Σαν να μην ήταν ποτέ διαφορετικά. 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Με 8 χιλιοστά «αέρα», το φέρινγκ αγκαλιάζει στην κυριολεξία το ρεζερβουάρ καυσίμου. Ο κλασικός χρωματισμός με την εμβληματική διπλή ρίγα συνεχίζεται αυτούσια και στο εντυπωσιακό χειροποίητο κομμάτι. Στο ίδιο χρώμα είναι βαμμένο και το πίσω φτερό, το οποίο καλύπτει τον τροχό κατά 310 μοίρες και αποτελεί φυσική συνέχεια της μπροστινής διαμόρφωσης. Ένας μηχανισμός μεντεσέδων επιτρέπει την αλλαγή του τροχού. Τα μελετημένα ανοίγματα επιτρέπουν τη θέα προς το δισκόφρενο και τη μετάδοση. Και εδώ αποκαλύπτεται η ψυχή της Spirit of Passion: αντιμετωπίζει με απεριόριστο σεβασμό τη σχεδίαση R 18 και παράλληλα αποτελεί ένα πραγματικό αριστούργημα. 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δήλωση αποποίησης ευθυνών

Τα εικονιζόμενα οχήματα ενδέχεται να είναι τροποποιημένα και εξοπλισμένα με εξαρτήματα τρίτων προμηθευτών ή με εξαρτήματα ιδιοκατασκευής, τα οποία δεν κατασκευάζονται, δεν διακινούνται και δεν ελέγχονται από την BMW. Η BMW δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τις μετατροπές (συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης, των χαρακτηριστικών και της χρήσης των εικονιζόμενων εξαρτημάτων). ΠΡΟΣΟΧΗ: Από τη μετατροπή των εργοστασιακών οχημάτων (συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης και χρήσης ξένων εξαρτημάτων και εξαρτημάτων ιδιοκατασκευής) ενδέχεται να επηρεαστούν τα οδηγικά χαρακτηριστικά! Η οδήγηση των τροποποιημένων οχημάτων μας πραγματοποιείται με δική σας ευθύνη.

More about #Soulfuel

spinner