Στοιχεία και εξοπλισμός
Η BMW R 1300 RS
Άρχισε το ταξίδι σου με το απαράμιλλο punch του boxer – όπως επιτάσσει το σύνθημα #NeverStopChallenging. Στην R 1300 RS, κάθε μακρινή εκδρομή γίνεται το προσωπικό σου αθλητικό event. Διότι, αυτό το σπορ tourer διαθέτει μια αθλητική φινέτσα, που μετατρέπει τον οδικό σου μαραθώνιο και κάθε ενδιάμεση επιτάχυνση σε μια αξέχαστη εμπειρία. Ανακάλυψε τον πλούσιο τεχνικό εξοπλισμό αυτού του ευέλικτου αθλητή boxer..
Τα φόντα σε ορισμένες εικόνες δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας AI.
Τεχνικά στοιχεία
Κινητήρας
Ονομαστική ισχύς
107 kW (145 hp) στις 7.750 σ.α.λ.
Διαχείριση καυσαερίων
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
Τύπος κατασκευής
Αερόψυκτος/υγρόψυκτος τετράχρονος δικύλινδρος κινητήρας boxer με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και κίνηση από αλυσίδα και γρανάζια αντιστάθμισης
Διάμετρος x διαδρομή
106,5 mm x 73 mm
Κυβισμός
1.300 ccm
Μέγιστη ροπή
149 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
13,3 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα με ενεργοποιητή πεταλούδας γκαζιού με μοτέρ
Προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων
EU 5+
Επιδόσεις / Κατανάλωση
Τελική ταχύτητα
240 km/h
Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC
4,8 l
Εκπομπές CO2 κατά WMTC
110 g/km
Τύπος καυσίμου
Σούπερ αμόλυβδη (μέγ. 15% αιθανόλη, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI, προσαρμογή μέσω της μονάδας ελέγχου κινητήρα (91-98 ROZ/RON)
Θόρυβος σε στάση
88 dB(A)
Ηλεκτρικό σύστημα
Εναλλάκτης
650 W
Μπαταρία
12 V / 14 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος, λειτουργία Anti-Hopping, υδραυλικά ενεργοποιούμενος
Κιβώτιο ταχυτήτων
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων συνεχούς εμπλοκής
Δευτερεύουσα μετάδοση
Με άξονα
Αναρτήσεις / Φρένα
Πλαίσιο
Πλαίσιο δύο τμημάτων αποτελούμενο από το κύριο πλαίσιο και το βιδωμένο επάνω του πίσω πλαίσιο, κινητήρας ως φέρον στοιχείο
Θέση μπροστινού τροχού / ανάρτηση
BMW Motorrad Evo-TeleLever, τιμόνι με κλίση αποσύνδεσης μέσω εύκαμπτου στοιχείου, κεντρικό αμορτισέρ
Θέση πίσω τροχού / ανάρτηση
BMW Motorrad EVO-Paralever, ψαλίδι μονού βραχίονα χύτευσης αλουμινίου, ενιαίος άξονας έδρασης ψαλιδιού, κεντρικό γόνατο ανάρτησης
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά / πίσω
140 mm / 130 mm
Μεταξόνιο
1.517 mm
Κάστερ
122,5 mm
Γωνία τιμονιού
62°
Τροχοί
Χυτές ζάντες από αλουμίνιο
Διαστάσεις ζάντας μπροστά
3,50 x 17"
Διαστάσεις ζάντας πίσω
6,00 x 17"
Ελαστικό μπροστά
120/70 ZR17
Ελαστικό πίσω
190/55 ZR17
Φρένο μπροστά
Διπλό δισκόφρενο, διάμετρος 310 mm, 4-πίστονη δαγκάνα φρένου
Φρένο πίσω
Μονό δισκόφρενο, διαμέτρου 285 mm, πλωτή δαγκάνα 2 εμβόλων
ABS
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (πλήρως αυτόματη λειτουργία πέδησης, βελτιστοποιημένη για κεκλιμένη θέση)
Διαστάσεις / Βάρη
Ύψος σέλας σε απόβαρο
790 mm
Εσωτερική καμπύλη ποδιών σε απόβαρο
1.775 mm
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
17 l
Ρεζέρβα
περίπου 4 l
Μήκος
2.138 mm
Ύψος
1.349 mm
Πλάτος
846 mm (με τους καθρέπτες)
Βάρος καθαρό
233 kg
Απόβαρο σε ετοιμότητα για οδήγηση, γεμάτο ρεζερβουάρ
245 kg
1)
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος
460 kg
Φορτίο (με βασικό εξοπλισμό)
215 kg
1) Σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 168/2013, με όλα τα μέσα λειτουργίας, με στάνταρ εξοπλισμό και ανεφοδιασμένη τουλάχιστον στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.
Εξοπλισμός
Στάνταρ εξοπλισμός
- Keyless Ride
- DCC
- Θύρα φόρτισης USB-C
- Dynamic ESA
Προαιρετικός εξοπλισμός
- DSA
- Σπορ ανάρτηση
- Σπορ ελαστικά
- DTC-Shift/Core-Screens
- Στήριγμα πλοήγησης με ηλεκτρονική ασφάλιση
- Riding Assistant
- Εξηλεκτρισμένο σύστημα αποσκευών (κεντρικό κλείδωμα, φώτα, φόρτιση)
Ειδικά εξαρτήματα
- Κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη
- Προστασία κυλίνδρων από Carbon
- Μαύρος σάκος ρεζερβουάρ 5-8 l
- Βαλίτσα 26 l + 29 l εξηλεκτρισμένη
- Προστατευτικό για κιβώτιο γωνιακής μετάδοσης πίσω
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ